bbb
Reklamacje

Jak zapakować komputer oraz elektronikę?

 

Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@sprzetowo.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  6. Zalecane jest załączenie formularza reklamacyjnego dostępnego do pobrania poniżej. Prosimy o nieodsyłanie kabli i zbędnych urządzenia wraz z komputerami. 

 

Do pobrania:

Link do pobrania formularza reklamacyjnego

Link do pobrania formularza odstąpienia od umowy

 

Adres odsyłki KOMPUTERA STACJONARNEGO.

Sprzętowo.pl Krzysztof Topa
Dobczycka 66
32-406 Czechówka

 

Adres odsyłki LAPTOPA

Sprzętowo.pl Krzysztof Topa
Rzemieślnicza 2a
32-400 Myślenice



 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl