Reklamacje
Jak zapakować komputer oraz elektronikę?
Kupione u nas towary zareklamujesz bezpłatnie w każdym Paczkomacie InPost:
Odeślij towar bezpłatnie
Opis procedury reklamacyjnej:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@sprzetowo.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Zalecane jest załączenie formularza reklamacyjnego dostępnego do pobrania poniżej, znacząco przyśpiesza to realizacje reklamacji. Prosimy o nieodsyłanie kabli i zbędnych urządzenia wraz z komputerami.
Do pobrania:
Link do pobrania formularza reklamacyjnego
Link do pobrania formularza odstąpienia od umowy
Adres odsyłki KOMPUTERA STACJONARNEGO i PERYFERIÓW.
Sprzętowo.pl Krzysztof Topa
Dobczycka 66
32-406 Czechówka
Adres odsyłki LAPTOPA
Sprzętowo.pl Krzysztof Topa
Rzemieślnicza 2a
32-400 Myślenice